Офіційний веб-сайт

календар

«   Травень 2020   »
Пн 4111825
Вт 5121926
Ср 6132027
Чт 7142128
Пт18152229
Сб29162330
Нд310172431

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 2019 рік

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 23.10.2015 № 345 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 «Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285, від 27.12.2019 № 669 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Питання стану роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 9 місяців 2019 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 26 вересня 2019 року, за підсумками прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 28.10.2019 № 517 Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року».
Звітування керівників структурних підрозділів та сільських голів проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи із зверненнями громадян, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.02.2019 № 94 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2019 року проведено 12 засідань комісії (24.01.2019, 19.02.2019, 22.03.2019,18.04.2019, 15.05.2019, 03.06.2019, 31.07.2019, 02.09.2019, 27.09.2019, 25.10.2019, 11.11.2019, 27.12.2019). На засіданнях комісії розглянуто звернення громадянки Бухаріної Ю.В., щодо забезпечення житлом заявницю, як пільгову категорію громадян; заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян у відділі з питань економічного розвитку райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку, службі у справах дітей райдержадміністрації, архівному відділі райдержадміністрації, управлінні фінансів, відділі з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, відділі містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства райдержадміністрації, в райдержадміністрації за 2018 рік, за І квартал 2019 року,за І півріччя 2019 року, за 9 місяців 2019 року , в Партизанській, Борисівській, Орлівській, Гюнівській, Вячеславській, Єлисеївській, Єлизаветівській, Банівській Коларівській, Зеленівській, Юрївській , Інзівській сільських радах.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 27.12.2019 № 669 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації» затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2019 року проведено 289 особистих прийомів громадян, з них 196 – у приміщенні райдержадміністрації, та 93 виїзний прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 2019 рік головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації, керівником апарату проведено 13 прямих «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 2 дзвінка.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міста та району, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.02.2019 № 94 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації», протягом 2019 року перевірено: відділ з питань економічного розвитку райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділ агропромислового розвитку, службу у справах дітей райдержадміністрації, архівний відділ райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації, відділі з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства райдержадміністрації, Партизанську, Борисівську, Орлівську, Гюнівську, Вячеславську, Єлисеївську, Єлизаветівську, Банівську, Коларівську, Зеленівську, Юрївську , Інзівську сільські ради. За результатами перевірки була надіслана довідка для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10.2001 № 992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року № 366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення», зі змінами.

За 2019 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 190 звернень, що на 77 звернень менше, ніж за 2018 рік (267 звернень). Серед усіх звернень - 138, або 72% на особистому прийомі; 52, або 28%, письмових звернень (за 2018 рік на особистому прийомі – 185, або 69%, 82, або 31%, письмових звернень). Звернень, які були позитивно вирішені - 48, або 25%, по іншим зверненням, а саме 142, або 75 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, житлової політики, комунального господарства, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даних питань.

Серед усіх звернень: 26 колективних звернень, або 13% (за 2018 рік – 21 колективне звернення, або 7 %), повторних звернень, як і у 2018 році, не було.

Було порушено 192 питання, які стосувалися: соціального захисту населення - 41, або 21% (за 2018 рік – 90, або 32%); житлової політики – 26, або 10% (за 2018 рік – 34, або 12%); комунального господарства – 23, або 11% (за 2018 рік - 27, або 9%), аграрної політики і земельних відносин – 20, або 10% (за 2018 рік - 41, або 14%) та інші.
Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 191 таке звернення проти 117 за 2018 рік. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась соціального захисту населення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2019 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 3 звернення, що становить 1 % від загальної кількості звернень. Звернення надійшли від Офісу Президента України. В порівнянні з 2018 роком їх кількість не змінилась. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 4 звернення, що становить 2% від загальної кількості звернень (за 2018 рік від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 6 звернень, або 2%).

Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 39 звернень (за 2018 рік від Запорізького обласного контактного центру надійшло 17 звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіт про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2019 рік, за І квартал 2019 року, за 9 місяців 2019 року.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Попова Артема Вікторовича

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International